Algemene vragen

Ja alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

Ja, we maken tijdens actie periodes gebruik van kortingscodes. Deze vind je in nieuwsbrieven, op de website en ook op Social Media. Deze kortingscodes kun je bij het afronden van je bestelling invullen, waarna de korting word verrekend.

Betalen & verzenden

Je kunt bij ZAYNE met de volgende betaalmethodes betalen:

Je kunt het snelst betalen met iDEAL of iDEAL QR

Met de volgende betaalmethodes kun je ook betalen:
Bancontact/Mistercash
PayPal
Sofortbanking
Billink achteraf betalen
Ebill
Visa
Mastercard

Ja, je kunt je bestelling bij ons ook afhalen, dit alleen op afspraak. Je kunt dit bij je bestelling aangeven dat je je bestelling graag wilt afhalen. Wij nemen dan contact met je op om een afspraak te maken.

Verzendkosten binnen Nederland

Pakket NL € 4.50
Gratis verzenden binnen Nederland vanaf € 60

Verzendkosten Europa:

België € 9.25
Duitsland € 9.25
Frankrijk € 15.00
Luxemburg € 13.50
Italië € 16.50
Verenigd Koninkrijk € 14.00

Gratis Verzenden naar België en Duitsland vanaf € 100
Gratis verzenden naar Frankrijk, Luxemburg, Italië, en Verenigd Koninrijk vanaf € 125

Verzendkosten overige landen op aanvraag.

RUILEN & RETOURNEREN

Bij Zayne is het uiteraard mogelijk om je (deel) bestelling te ruilen of te retourneren, mits je bestelde product niet onder een wettelijke uitzondering valt zoals in opdracht en op maat gemaakte artikelen.

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de producten fysiek in bezit krijgt.

Om gebruikt te maken van uw herroepingsrecht verzoeken wij u om het ons via een duidelijke geformulierde verklaring (schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen.

U kunt hiervoor ook gebruikmaken van het formulier voor herroeping wat je HIER KUNT DOWNLOADEN Dit stuurt u binnen de gestelde herroepingstermijn van 14 dagen, naar: info@zayne.nl.

Als u van deze mogelijkheid gebruik maakt zullen wij u per e-mail een ontvangst-bevestiging van uw herroeping sturen. Nadat we de melding voor retour hebben ontvangen sturen we je een retourlabel die je met iDeal betaald en daarna uit print en op het pakket plakt. Je geeft het pakket bij Postnl af waar je een ontvangstbewijs krijgt van verzending.

Het artikel kan alleen geretourneerd worden indien het onbeschadigd en volledig is (inclusief ingesloten verpakkingsmiddelen). Het artikel mag uiteraard aangepast zijn (indien van toepassing), maar dient na retourzending nog weder verkoopbaar te zijn. U draagt zelf de kosten van de retourzending en dient rekening te houden met een retourtermijn van uiterlijk 14 dagen na kennisgeving van herroeping. Daarna vervalt uw mogelijkheid op herroepping.

Het product dient dus onbeschadigd, compleet, in de originele en ongeschonden verpakking, voldoende gefrankeerd en binnen 14 dagen retour gezonden te worden naar:

ZAYNE
GOUDPARKIET 10
1704 WT HEERHUGOWAARD

Uitzondering maatwerk

Producten die wij in opdracht en naar wens op maat volgens de door u ingevoerde specificatie worden gemaakt zijn uitgesloten van Het herroepingsrecht. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

De Gevolgen van herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u het aankoopbedrag van ons terug. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Je dient daarbij een volledig ingevuld herroepingsformulier mee te sturen. Wij betalen je indien mogelijk terug met hetzelfde betaalmiddel en middels dezelfde weg waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, inclusief de eventuele kosten van betaalwijze. wij brengen voor de terugbetaling geen kosten in rekening.

 

Goudparkiet 10 1704 WT Heerhugowaard – info@zayne.nl – M 06-13456893 IBAN NL11KNAB0255386060 – BIC KNABNL2H – KvK 37132263 – BTW NR NL 112192476B01

Garantie & klachten

Mocht er onverhoopt iets mis zijn met je bestelling laat het ons dan direct weten door een mail te sturen naar info@zayne.nl stuur zo mogelijk foto’s mee van eventuele beschadigingen aan je pakket en of goederen.
Wij streven er naar op samen met jou naar een passende oplossing te zoeken. 

We vinden het natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een product of onze dienstverlening. We vragen je om je klacht te melden via info@zayne.nl of telefonisch op nummer 072-5349059 – 06-13456893. Wij zullen je klacht binnen een redelijk termijn van 14 dagen beantwoorden. Wij streven er naar op samen met jou naar een passende oplossing te zoeken. Mochten we er samen niet uitkomen dan kun je contact opnemen met stichting webwinkelkeur waar wij bij zijn aangesloten. 

Tevens zijn wij verplicht je te wijzen op de mogelijkheid dat je als consument een geschil met een webwinkel kan voorleggen aan de geschillencommissie via het ODR platform
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Je bestelling word met zorg gecontroleerd en verpakt voor dat we deze gaan verzenden.
Mocht je bestelling onverhoopt beschadigd aan komen neem foto’s van de verpakking en je artikelen. Neem dan DIRECT contact met ons op en stuur de foto’s mee via de mail info@zayne.nl.