Garantie & Klachten
Garantie:
Mocht er onverhoopt iets mis zijn met je bestelling laat het ons dan direct weten door een mail te sturen naar info@zayne.nl stuur zo mogelijk foto’s mee van eventuele beschadigingen aan je pakket en of goederen.
Wij streven er naar op samen met jou naar een passende oplossing te zoeken.
Klachten:
We vinden het natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een product of onze dienstverlening. We vragen je om je klacht te melden via info@zayne.nl of telefonisch op nummer 072-5349059 – 06-13456893. Wij zullen je klacht binnen een redelijk termijn van 14 dagen beantwoorden. Wij streven er naar op samen met jou naar een passende oplossing te zoeken. Mochten we er samen niet uitkomen dan kun je contact opnemen met stichting webwinkelkeur waar wij bij zijn aangesloten.
Geschillen:
Tevens zijn wij verplicht je te wijzen op de mogelijkheid dat je als consument een geschil met een webwinkel kan voorleggen aan de geschillencommissie via het ODR platform
http://ec.europa.eu/consumers/odr/